Kontakt os

Send os en e-mail

Du kan altid sende os en e-mail - Vi svarer altid indenfor 24 timer.

Skriv til os:: [email protected]

Chat med os

Kom i kontakt med os hurtigt via vores livechat! Vi sidder klar til at hjælpe dig i vores åbningstider.:

Mandag - Lørdag: 09.00 til 17.00

Chat med os: Live chat


FAQ og kundeservice

    • Alle returneringer skal sendes til denne adresse: Vesteraa 15, 9000 Aalborg, Denmark
    • Serafine tilbyder fri returnering og refundering for VIP medlemmer.
    • Er du ikke 100% tilfreds med dit seneste Serafine køb? Vi tager glædeligt imod returneringer og refunderer gerne de uønsket produkter indenfor 14 dage efter du har modtaget dem.
    • Ethvert produkt du returnerer skal være i samme stand som ved modtagelsen samt uåbnet. Returnerede produkter må ikke være brugte, beskadiget eller åbnet efter modtagelsen. Alle produkter vil blive vurderet individuelt efter returnering.
    • For mere information omkring hvordan du returnerer et produkt: Kig på din returseddel
    • Hvis produkterne er blevet beskadiget under forsendelsen, kan du returnere dem gratis og få fuld refundering. Billede af det ødelagte produkt skal sendes til kundeservice inden pakken sendes retur - ellers ses pakken ikke som beskadiget inden modtagelsen. Bemærk at henvendelse skal ske 48 timer efter du har modtaget pakke.
    • I Hvis du ønsker at bytte produktet til en anden farve, størrelse etc. bedes du returnere det uønskede produkt og efterfølgende lave en ny ordre.
    • Hvis din returnering bliver godkendt, vil vi refundere det betalte beløb tilbage på det samme betalingskort som brugt til at betale ordren.
    • Hvis vi modtager et produkt som ikke overholder ovennævnte krav, vil refunderingen blive annulleret, og produktet vil blive sendt tilbage på din regning.
    • Af hygiejnisk årsager, accepterer vi ikke åbnede produkter eller produkter med brudt emballage (Medmindre produktet var ødelagt under forsendelsen).
    • Produkterne du ønsker at returnere er dit ansvar indtil vi modtager dem. Derfor anbefaler vi at få pakken forsikret op til produkternes værdi, samt tracking så forsendelsen.
    • Vi er ikke ansvarlig for fejl returneringer.
    • Returneringer kan tage op til 2 uger. Når din returnering er blevet behandlet, vil refunderingen blive accepteret og tilbagebetalt til det betalingskort du har brugt til at foretage købet med. Refunderingen kan tage 5-7 arbejdsdage. Vi holder dig underrettet under hele processen, samt sender dig en mail når returneringen er blevet færdig behandlet.

Hvis du ønsker at returnere eller bytte et produkt, er alt du skal gøre at kontakte vores kundeservice [email protected] og vi vil hjælpe dig igennem det!
Vær venlig at hjælpe os ved at oplyse dit ordrenummer, fuldenavn, årsag til refundering eller bytning. Alle produkter bedes sendes til: ILS Company ApS, Vesteraa 15, 9000 Aalborg, Denmark

Et tracking link vil blive tilsendt til den mail der er registeret da du lavede en ordre og modtog bekræftigelsesmailen. Med dette link kan du spore din pakke ligefra vi printer label ud, til postmanden stiller den foran din dør. Hvis du oplever nogle fejl med tracking linket, såsom at pakken ikke bevæger sig, så kontakt endelig vores kundeservice [email protected] og vi vil stå klar til at hjælpe!

Hvis du modtager et ødelagt produkt, så kontakt vores kundeservice [email protected] . Send venligst billeder af produktet, og så vil vi håndtere resten. Bemærk venligst, at du skal henvende dig 48 timer efter du har modtaget det ødelagte produkt, ellers kan vi desværre ikke gøre noget ved det.

Du kan annullere dit medlemskab på ethvert tidspunkt du ønsker. Du skal blot logge ind på din konto og stoppe medlemskabet. Hvis du skulle opleve nogle problemer med annulleringen, så kontakt endelig vores kundeservice. Det tidspunkt hvor du modtager en mail beskæftigelse på annulleringen af medlemskabet, er det tidspunkt hvor annulleringen er trådt i kraft. Dette betyder også, at hvis du beder om hjælp til annullering af kundeservicen, og de ikke når at svare dig inden du bliver trukket, vil beløbet blive tilbagebetalt.
Bemærk, at selvom du annullerer dit medlemskab, vil dette ikke annullere nogen af dine ordre lavet på hjemmesiden eller via vores kampagner.

Efter du har oprettet dit medlemskab, vil du modtage en mail med en beskæftigelse. Denne mail bekræfter dine informationer og aktiverer dit medlemskab. I mailen finder du også et link hvor du kan oprette dit første kodeord. Når du har oprettet et kodeord, kan du logge ind og finde din kontooversigt i højre hjørne. Du kan her ændre dit medlemskab eller annullere det. Når du har annulleret medlemskabet vil du modtage en mail som bekræfter opsigelsen. Hvis du oplever nogle problemer med annulleringen, så kontakt endelig vores kundeservice: [email protected]

Vi binder ingen medlemmer og du kan derfor altid opsige dit medlemskab. Vi vil dog gøre dig opmærksom på, at dine medlemsfordele inkl. rabatter forsvinder i samme sekund du opsiger dit medlemskab. Hvis du oplever problemer med annulleringen, så kontakt endelig vores kundeservice: [email protected] .

Annullering af dit medlemskab vil ikke refundere beløbet, og vi refunder ikke beløbet for medlemskabet medmindre du har bedt om annulleringen inden trækningen blev opkrævet. Alle refunderinger sker til det samme kort, som de først blev opkrævet fra, medmindre kundeservice oplyser noget andet.

Ja. Alle produkter der er bestilt som medlem vil blive leveret til dig, også selvom du har annulleret medlemskabet efterfølgende.

Et koncept af