24/7 Ring til os på

Medlemskab

Hvordan fungerer medlemskab?

Ved at købe produkter med VIP-priser bliver du automatisk tilmeldt et VIP-medlemskab. De første 14 dage vil du have et "Freemium" -medlemskab, og den 14. dag vil du blive opkrævet 349.00 DKK, som vil blive konverteret 1: 1 til kreditter og deponeret på din Serafine - konto. Du kan fylde op og shoppe, springe over påfyldning eller annullere dit medlemskab når som helst.

Hvordan fungerer kreditter?

hver 14. dag, 349.00 DKK automatisk fra din konto og konverteres 1:1 til kreditter. Det betyder, at 1 EUR er lig med 1 kredit. Du er i stand til at shoppe ved hjælp af dine kreditter, springe toppen op eller opsige medlemskabet når som helst. Bemærk, at hvis du ikke springer over hver top-up, sker din top-up automatisk.

Hvordan opsiger jeg mit medlemskab?

Log ind på din konto og gå til "Min konto". Rul blot til "Annuller medlemskab" og klik på "Annuller". Du modtager en e-mail-bekræftelse vedrørende opsigelsen af dit medlemskab. Bemærk, at du ikke er i stand til at opsige dit medlemskab inden for de første 24 timer, men penge vil ikke blive taget af din konto i løbet af denne periode. Din første VIP-betaling finder sted efter 14 dage. Hvis du støder på problemer, er du velkommen til at kontakte os på [email protected]

Kan jeg annullere mit medlemskab indenfor de første 14 dage?

Du kan til enhver tid opsige dit medlemskab. Bare log ind og ophæv dit medlemskab. Hvis du oplever problemer, bedes du kontakte os på [email protected] Tidspunktet for din første e-mail vedrørende annullering betragtes som det øjeblik du annullerede. Dette gælder også, hvis vi ikke reagerer i tide, før der tages penge fra din konto. I så fald vil vi med glæde tilbagebetale det trækkede beløb.
Bemærk venligst, at opsigelse af dit medlemskab ikke annullerer nogen ordrer. Dette inkluderer ordrer foretaget på vores hjemmeside og deltagelsespartier i vores konkurrencer.

Vil jeg modtage en refusion, hvis jeg opsiger mit medlemskab?

Annullering af dit medlemskab refunderer ikke dine penge, og vi refunderer ikke medlemsgebyrer, medmindre du har givet besked om, at du vil annullere det, før prøveperioden udløb, men alligevel blev trukket et beløb. Alle refusioner for returnerede produkter refunderes til de oplysninger, de blev trukket tilbage fra, medmindre andet er angivet via e-mail.

Mine ordre

Jeg har bestilt et produkt og opsagt mit medlemskab. Vil jeg stadig modtage mit produkt?

Ja. Alle produkter bestilt som medlem vil blive leveret til dig, selvom du opsiger dit medlemskab, før det er sendt fra os.

Hvor lang er leveringstiden?

Fra det tidspunkt ordren er afsendt, skal det tage mellem 2-7 hverdage at ankomme.

Returpolitik

Retur kan gøres på elementer, der er i original tilstand og uåbnet, inden for 14 dage efter modtagelsen af ​​din ordre. På grund af hygiejneårsager accepterer vi ikke afkast på eventuelle åbnede produkter (medmindre dit emne ankom beskadiget eller anses for defekte). Ethvert produkt, du vender tilbage, skal være i samme tilstand, du har modtaget den i og uåbnet. Returnerede varer må ikke bruges, åbnes eller beskadiges efter levering. Alle varer vil blive gennemgået individuelt ved retur.
Hvis din retur accepteres, refunderer vi den pris, du har betalt for din vare tilbage til din oprindelige betalingsmetode. Hvis vi modtager forkerte varer, brudt eller brugt, vil restitutionen ikke være gældende. De varer, du ønsker at vende tilbage, er dit ansvar, indtil vi modtager dem. Det er en god ide at få forsikring for værdien af ​​de varer, du vender tilbage, og få bevis for porto. Vi er ikke ansvarlige for eventuelle varer, der returneres til os ved en fejltagelse. Kunden er forpligtet til at give selskabet og luftfartsselskaberne alle de oplysninger, der er nødvendige for at gennemføre toldformaliteterne og at fremlægge de nødvendige dokumenter.
Kunden skal inspicere varerne ved levering og underrette selskabet inden for (24 til 72 timer) af levering af eventuelle påståede mangler, mangel på mængde eller skade. Hvis kunden ikke overholder disse bestemmelser, anses varerne endeligt at være i overensstemmelse med kontrakten og fri for enhver fejl eller skade, der ville være tydelige for en rimelig undersøgelse af dem.
Hvis en defekt ikke ville have været tydelig på en rimelig undersøgelse, meddeler kunden selskabet så hurtigt som et rimeligt muligt, når fejlen bliver tydelig eller inden for 24 til 72 timers levering, alt efter hvad der er tidligere; Og kunden indeholder alle oplysninger og bistand, som virksomheden kræver for at undersøge enhver formodet fejl og om nødvendigt tillader selskabet at inspicere de pågældende varer på ethvert lokaler, hvor de samme er placeret.
Yderligere oplysninger om selskabets returpolitik vil blive formidlet til kunden regelmæssigt.

Hvordan returnerer jeg en ordre?

Hvis du ønsker at returnere eller udveksle et produkt, skal du blot kontakte vores kundeservice på [email protected], så vi guider dig gennem processen!
Hjælp os med at fremskynde processen ved at tilføje dit ordrenr., navn, årsagen til returnering eller udveksling og eventuelle yderligere oplysninger til din forespørgsel. Hvert produkt skal sendes til ILS Company ApS, Maren Turis Gade 2, 1., 9000 Aalborg, Denmark

Refund policy

Serafine brugere har ret til refusion inden for 14 dage fra købsdagen. Hvis købet er en abonnementstjeneste med en tilbagevendende afgift, har brugerne ret til at annullere tjenesten og alle fremtidige gebyrer ved at følge instruktionerne i meddelelsen, der sendes efter købet. Bemærk venligst, at restitutionsbeløbet i nogle tilfælde kan afvige fra det betalte beløb på grund af valutaudvekslinger og tredjepartsgebyrer, og vi er ikke ansvarlige for de forskelle, der er forårsaget af sådanne satser eller gebyrer. I det omfang loven tillader, hvis vi finder, at en meddelelse om annullering er blevet givet i ond tro eller i et ulovligt forsøg på at undgå betaling for tjenester eller kreditter eller varer, er blevet modtaget og nydt, forbeholder vi vores ret til at afvise kundens refusionsanmodning . Restitutioner kan påberåbes ved at bruge supportlinjen eller e-mail-adressen. Refusion afhænger af sag til sag