FAQ og kundeservice

Hvis du ønsker at returnere eller bytte et produkt, er alt du skal gøre at kontakte vores kundeservice kundeservice@serafine.dk og vi vil hjælpe dig igennem det!
Vær venlig at hjælpe os ved at oplyse dit ordrenummer, fuldenavn, årsag til refundering eller bytning. Alle produkter bedes sendes til: ILS Company ApS, Vesteraa 15, 9000 Aalborg, Denmark

Et tracking link vil blive tilsendt til den mail der er registeret da du lavede en ordre og modtog bekræftigelsesmailen. Med dette link kan du spore din pakke ligefra vi printer label ud, til postmanden stiller den foran din dør. Hvis du oplever nogle fejl med tracking linket, såsom at pakken ikke bevæger sig, så kontakt endelig vores kundeservice kundeservice@serafine.dk og vi vil stå klar til at hjælpe!

Hvis du modtager et ødelagt produkt, så kontakt vores kundeservice kundeservice@serafine.dk . Send venligst billeder af produktet, og så vil vi håndtere resten. Bemærk venligst, at du skal henvende dig 48 timer efter du har modtaget det ødelagte produkt, ellers kan vi desværre ikke gøre noget ved det.

Du kan annullere dit medlemskab indenfor de første 30 dage på ethvert tidspunkt du ønsker. Du skal blot logge ind på din konto og stoppe medlemskabet. Hvis du skulle opleve nogle problemer med annulleringen, så kontakt endelig vores kundeservice. Det tidspunkt hvor du modtager en mail beskæftigelse på annulleringen af medlemskabet, er det tidspunkt hvor annulleringen er trådt i kraft. Dette betyder også, at hvis du beder om hjælp til annullering af kundeservicen, og de ikke når at svare dig inden du bliver trukket, vil beløbet blive tilbagebetalt.
Bemærk, at selvom du annullerer dit medlemskab, vil dette ikke annullere nogen af dine ordre lavet på hjemmesiden eller via vores kampagner.

Efter du har oprettet dit medlemskab, vil du modtage en mail med en beskæftigelse. Denne mail bekræfter dine informationer og aktiverer dit medlemskab. I mailen finder du også et link hvor du kan oprette dit første kodeord. Når du har oprettet et kodeord, kan du logge ind og finde din kontooversigt i højre hjørne. Du kan her ændre dit medlemskab eller annullere det. Når du har annulleret medlemskabet vil du modtage en mail som bekræfter opsigelsen. Hvis du oplever nogle problemer med annulleringen, så kontakt endelig vores kundeservice: kundeservice@serafine.dk.

Hvis du er i en prøveperiode er der ingen bestemt annullerings tidspunkt. Dit medlemskab kan altid blive annulleret, både morgen og aften, i mens du er på prøveperiode.
Når du bliver til et medlem kan du også altid annullere medlemskabet, dog forsvinder medlemskabet med det samme, hvilket vil sige du mister dine rabatter. Hvis du oplever problemer med annulleringen, så kontakt endelig vores kundeservice: kundeservice@serafine.dk .

Annullering af dit medlemskab vil ikke refundere beløbet, og vi refunder ikke beløbet for medlemskabet medmindre du har bedt om annulleringen inden trækningen blev opkrævet. Alle refunderinger sker til det samme kort, som de først blev opkrævet fra, medmindre kundeservice oplyser noget andet.

Ja. Alle produkter der er bestilt som medlem vil blive leveret til dig, også selvom du har annulleret medlemskabet efterfølgende.

E-mail

kundeservice@serafine.dk

(Besvarelser indenfor 48 timer hver dag)

CVR

39162520

Address

Vesteraa 15

9000 Aalborg

Denmark