24/7 Ring til os på

Medlemskab

Hvordan fungerer medlemskab?

Ved at købe produkter med VIP-priser bliver du automatisk tilmeldt et VIP-medlemskab. De første 14 dage vil du have et "Freemium" -medlemskab, og den 14. dag vil du blive opkrævet 168.00 DKK, som vil blive konverteret 1: 1 til kreditter og deponeret på din Serafine - konto. Du kan fylde op og shoppe, springe over påfyldning eller annullere dit medlemskab når som helst.

Hvordan fungerer kreditter?

hver 28. dag, 168.00 DKK automatisk fra din konto og konverteres 1:1 til kreditter. Det betyder, at 1 EUR er lig med 1 kredit. Du er i stand til at shoppe ved hjælp af dine kreditter, springe toppen op eller opsige medlemskabet når som helst. Bemærk, at hvis du ikke springer over hver top-up, sker din top-up automatisk.

Hvordan opsiger jeg mit medlemskab?

Log ind på din konto og gå til "Min konto". Rul blot til "Annuller medlemskab" og klik på "Annuller". Du modtager en e-mail-bekræftelse vedrørende opsigelsen af dit medlemskab. Bemærk, at du ikke er i stand til at opsige dit medlemskab inden for de første 24 timer, men penge vil ikke blive taget af din konto i løbet af denne periode. Din første VIP-betaling finder sted efter 14 dage. Hvis du støder på problemer, er du velkommen til at kontakte os på [email protected]

Kan jeg annullere mit medlemskab indenfor de første 14 dage?

Du kan til enhver tid opsige dit medlemskab. Bare log ind og ophæv dit medlemskab. Hvis du oplever problemer, bedes du kontakte os på [email protected] Tidspunktet for din første e-mail vedrørende annullering betragtes som det øjeblik du annullerede. Dette gælder også, hvis vi ikke reagerer i tide, før der tages penge fra din konto. I så fald vil vi med glæde tilbagebetale det trækkede beløb.
Bemærk venligst, at opsigelse af dit medlemskab ikke annullerer nogen ordrer. Dette inkluderer ordrer foretaget på vores hjemmeside og deltagelsespartier i vores konkurrencer.

Vil jeg modtage en refusion, hvis jeg opsiger mit medlemskab?

Annullering af dit medlemskab refunderer ikke dine penge, og vi refunderer ikke medlemsgebyrer, medmindre du har givet besked om, at du vil annullere det, før prøveperioden udløb, men alligevel blev trukket et beløb. Alle refusioner for returnerede produkter refunderes til de oplysninger, de blev trukket tilbage fra, medmindre andet er angivet via e-mail.

Mine ordre

Jeg har bestilt et produkt og opsagt mit medlemskab. Vil jeg stadig modtage mit produkt?

Ja. Alle produkter bestilt som medlem vil blive leveret til dig, selvom du opsiger dit medlemskab, før det er sendt fra os.

Hvor lang er leveringstiden?

Fra det tidspunkt ordren er afsendt, skal det tage mellem 2-7 hverdage at ankomme.

Returpolitik

Alle returneringer skal sendes til denne adresse: Maren Turis Gade 2, 1., 9000 Aalborg, Denmark Serafine tilbyder fri returnering og refundering for medlemmer. Er du ikke 100% tilfreds med dit seneste Serafine køb? Vi tager glædeligt imod returneringer og refunderer gerne de uønsket produkter indenfor 14 dage efter du har modtaget dem. Ethvert produkt du returnerer skal være i samme stand som ved modtagelsen samt uåbnet. Returnerede produkter må ikke være brugte, beskadiget eller åbnet efter modtagelsen. Alle produkter vil blive vurderet individuelt efter returnering. For mere information omkring hvordan du returnerer et produkt: Kig på din returseddel Hvis produkterne er blevet beskadiget under forsendelsen, kan du returnere dem gratis og få fuld refundering. Billede af det ødelagte produkt skal sendes til kundeservice inden pakken sendes retur - ellers ses pakken ikke som beskadiget inden modtagelsen. Bemærk at henvendelse skal ske 48 timer efter du har modtaget pakke. I Hvis du ønsker at bytte produktet til en anden farve, størrelse etc. bedes du returnere det uønskede produkt og efterfølgende lave en ny ordre. Hvis din returnering bliver godkendt, vil vi refundere det betalte beløb tilbage på det samme betalingskort som brugt til at betale ordren. Hvis vi modtager et produkt som ikke overholder ovennævnte krav, vil refunderingen blive annulleret, og produktet vil blive sendt tilbage på din regning. Af hygiejnisk årsager, accepterer vi ikke åbnede produkter eller produkter med brudt emballage (Medmindre produktet var ødelagt under forsendelsen). Produkterne du ønsker at returnere er dit ansvar indtil vi modtager dem. Derfor anbefaler vi at få pakken forsikret op til produkternes værdi, samt tracking så forsendelsen. Vi er ikke ansvarlig for fejl returneringer. Returneringer kan tage op til 2 uger. Når din returnering er blevet behandlet, vil refunderingen blive accepteret og tilbagebetalt til det betalingskort du har brugt til at foretage købet med. Refunderingen kan tage 5-7 arbejdsdage. Vi holder dig underrettet under hele processen, samt sender dig en mail når returneringen er blevet færdig behandlet.

Hvordan returnerer jeg en ordre?

Hvis du ønsker at returnere eller udveksle et produkt, skal du blot kontakte vores kundeservice på [email protected], så vi guider dig gennem processen!
Hjælp os med at fremskynde processen ved at tilføje dit ordrenr., navn, årsagen til returnering eller udveksling og eventuelle yderligere oplysninger til din forespørgsel. Hvert produkt skal sendes til ILS Company ApS, Maren Turis Gade 2, 1., 9000 Aalborg, Denmark

Refund policy

Serafine users are entitled to a refund within 14 days from the day of purchase. If the purchase is a subscription service with a recurring charge, then the users have the right to cancel the service and all future charges by following the instructions given in the message sent after the purchase. Please note that, the Refund amount in some cases may differ from the paid amount due to currency exchanges and third-party fees, and we shall not be responsible for the differences caused by such rates or fees. To the extent permitted by law, if we find that a notice of cancellation has been given in bad faith or in an illegitimate attempt to avoid payment for Services or credits or goods has been received and enjoyed, we reserve our right to reject Customer’s Refund request. Refunds can be claimed by using the Support line or email address. Refund depends on case to case